Huvudstaden

hej alla.
Tyvärr har min dator gått sönder, så jag får offra mig och sitta vid mammas och Loffes dator.. Som i kanske vet vid dethär laget har jag och min klass ( och "parallell"-klassen ) varit i Stockholm tors-fre. Vill ni kanske att jag ska berätta om det ?
Jahaja. Jag gick alltså upp vid 4:16-tiden på tors för att vara vid bussen 5:30 för att få en bra plats. ( Den gick 5:45 ), men jag var tydligen sist, och fick nöja mig med en fyra-plats med lärarna ^^ haha. (Matilda var iallfall med mig), men vi blev upp skickade på andra våningen av lärarna sedan, och vi lyckades få ett dubbelsäte. haha.. Okej, om jag ska berätta såhär detaljerat får jag hålla på i en vecka.
blabla, bussresan var jättekul, blablabla...
Vi var på riksdagen, det var tråkigt, sen var vi på dramaten, det var mindre tråkigt, fast ändå tråkigt, men det var så himla fint där :O Sen åt vi på en grill, sen satt  vi uppe (allihopa) till halv 2, vi dygnade näsatn. Nästa dag var alla aströtta, då var vi moderna museet, det var tråkigt, sen shoppade vi lite, jag köpte en ros kofta, stor vit t-shirt och gula leggings. Jag ville hellre ha strumpbyxor, men dom va så billiga så ah :P . Sen åkte vi hem, bussresan var kul, fast inte lika kul så på vägen upp. Vi stannade i Götene BTW :P haha . Släppa av en lärare där. Bara så ni vet..

Bilder kanske kommer sen, annars på bdb.

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0