Påsklov

Hejhej, äntligen är det påsklov... och har varit i några dagar, hehe. Men ändå ! Såå skönt, det behävdes verkligen. Jag har inte gjort så mycket än. Men i går sov jag över hos Jojjan, och idag åkte vi till Aspen, och hade picknick där. Jättemysigt :) Först t'nkte vi att vi skulle gå till badplatsen, men det var så kallt där, så vi gick runt lite tills vi hittade en jätteliten brygga som det inte blåste något på. Så där satte vi oss och åt pastasallad, godis och ballerina, och lekte lapp i pannan, haha! Sedan var vi tvungna att gymma bort allt vi hade ätit också, haha . (Bilder kanske kommer sen, annars kommer dom väl på bilddagboken...:P )
Imorn ska jag på bio, En Shopaholics bekännelser, med Jojjan och kanske Tove och Tessan. Om Tove blir  frisk, krya på dig :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska kolla med några från klassen om vi skulle ha en göra-sönder-jeans-och-färga-håret-dag på ons, och på torsdag ska jag till pappsen. 

Okej, meningslöst inlägg, men skit samma :) Jag tycker det är bättre att skriva nånting iallfall.. än att inte göra det :P 

Nu har jag sett på Monsters vs Aliens, haha, och jaa. Den var väl inte den bästa jag har sett, men den är ju ganska originell :P Väldigt barnslig, vilket jag tycker om, hehe. Bob ( den blåa blubben ) var roligast xD.
 Den får en 3/5. Godnatt ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0