Lite vad jag vill

Haj, haj halloj
Idag har jag varit och sett  på när Matilda åker konståkning,hon var jätteduktig :D jag önskar att jag kunde åka så :( <3, Det ser så fint och graciöst ut, liksom. Men jaja... lite sent nu. :P  

BTW, idag hittade jag en gammal skiva ( Simple Plan), och så satte jag på den, och då blev jag asglad, jag älskar ju den skivan. Och så är det så kul när man lyssnar och så kommer man ihåg alla texter, som om det var igår. hihi :)

Det känns skönt att vara igång lite mera med bloggandet nu, även om jag inte har något speciellt att skriva om... Men det är skönt att kunna sitta och skriva bara, lite vad man vill. :)

Ha det bra, Godnatt, sov gott, och allt ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

såklart du är sötnos <3

2009-02-22 @ 22:38:30
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0