massage-röntgen ?

Hej !
Hur har ni det ? Här härjar hypokondriken för fullt. Har nämligen ont i huvudet... Har till och med lyckats få mamma att boka läkartid om det inte går över tills imorn.
Jag har kommit på en sak. . Alla tycker väl om massage, visst ? Och visst önskar sig väl alla egentligen en helkroppsmassage i julkapp.  Även om jag då slår till på en helkropps-röntgen istället. hehe. .. Men tänk om man är rädd för doktorn typ ( Med all rätt efter vad jag såg på TV igår... (Dock inget man ska oroa sig över...)) Och då BORDE man ju faktiskt fixa så att det går att få en massage-röntgen ..Vad säger ni ? Det ska jag uppfinna ^^ PATENT !!! (så, nu får ingen sno mi idé ). Man får massage samtidigt som man röntgar sig liksom.


IGÅR:

Igår var jag i Alingsås med Johanna :) Vi shoppade massa bra saker, eller iallfall jag, hihi. Jag köpte faktiskt en kjol, två t-shirtar, två halsband, och ett nagellack. Är riktigt nöjd, haha :D

   

IDAG:

Idag var det födelsedagskalas hos Nicolisen =) Ett såntdär med släkt och alltihopa, men det var faktiskt jättemysigt. Av mig och Rebecca fick hon en upplevelse, hehe. Den ska upplevas någon gång på lovet, och då ska vi nog laga mat och lite sånt kanske :) Bio ? :) haha. Nemen jag vet inte, får se vad vi hittar på :P



Förlåt för mitt överanvändande av gräns-sträcken.. xD haha,
nu ska jag gå och läsa klart mina 100 sidor i engelska-boken . hehe, Godnatt :) ♥


Kommentarer
Postat av: johannna

åh. vilken tur att jag är så snygg. haha. ;D

majken, du är bra :)

<3

& jag är helt med och stöttar din massage-röntgen idé!! (inte för att jag röntgar mig så ofta.. men ändå ;))

2009-02-01 @ 22:19:38
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0