Villtillhavet!

Godmorgon.
Idag vaknade jag stående...
Eller ja, vågrätt stående...vissa kan ju anse att man ligger ner då men... det kändes roligare med stående... x) Egentligen är ju det samma sak.. Lodrätt liggande - stående, och vågrätt stående blir ju liggande... Okej, jag tror ni fattar nu!

Jag måste bara säga att jag är väldigt trött på dethär regnet nu! Jag vill ha sool. Sol och bad. Jag vill åka till havet och känna lukten av halvrutten fisk som har fastnat i nåt torkat sjögräs nånstans och inte följt med tidvattnet ner igen. Och allt man har på sig (inkl fingrarna) smakar salt när man kommer hem. Det är ju svensk sommar...Jag har inte ens varit vid havet denna sommaren. Tråkigt !
Någon som vill åka till havet med mig när det blir varmt ? :D

Kommentarer
Postat av: johanna

jag :D

2009-07-15 @ 14:27:58
URL: http://mosadpersika.blogg.se/johanna
Postat av: fredrika

helt klart jag!

fast, först ska jag ner till medelhavet ;)

2009-07-15 @ 20:13:56
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0