Invite ! ;)

Hej alla ni som läser min blogg, som inte uppdateras så bra, vilket jag inte bryr mig så jättemycket om just nu :)

Tänkte bara säga såhär: (Med risk för att låta lite tråkig och sådääär), men snart är det ju min födelsedag, som några av er kasnke inte vet, eller har glömt eller så, men den är iallafall nästa tisdag, då det också är säsongsavslutning på Desperate Housewives. Så jag tänkte bara att om du liksom jag, följer DHW slaviskt, ville komma över, så kan vi se på det tillsammans, eller nåt :) Vad tycker ni ?
För jag ska då iallafall se det ! ;) Så det så !
OBS, för er som inte känner er bjudna, eller kanske inte känner mig : DET ÄR NI INTE HELLER!!
Så ah, OSA:a mig nån gång, så kanske vi ses ;D Adjöken ♥

Kommentarer
Postat av: fredrika

jag vill komma :D

vi pratas mer om det innan, puss

2009-06-04 @ 19:56:33
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: johanna

självklart kommer jag! :*

vi behöver ringas nån dag, så får vi prata om allt du kommenterade och massa mer :) pussis <3

2009-06-04 @ 23:29:43
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0