premiär :D

Idag var det äntligen dags.. det efterlängtade premiärbadet i POOLEN, yäääy :D:D I början var det så in i bomben kallt, men när man vant sig (eller ja, domnat bort) så var det jättemysigt! Egentligen var det inte så kallt, det var nog 21 grader, men det var så kallt i luften, så det blev liksom kallt x) Dessutom fick jag använda min nya bikini, så det var premiär på den också. Den åkte ner när jag simmade, så lite jobbig var den, men det kan man väl leva med..? haha :) Jag tyckte ändå att den var fin. Iallfall uppe-delen :)

Jag lägger in lite bilder sen. Antagligen. Om dom inte blev alldeles för fula x)
Adjöken ♥


Kommentarer
Postat av: johannna

:O

ååååååhh!!!

jag kommer till dej och badar imorn! =D

PUSS

2009-06-13 @ 23:55:21
URL: http://mosadpersika.blogg.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0