Segsegseg

Hej alla.
Jag förstår om ni är lite småpurkna på mig nu, när jag inte har skrivit på ett tag.. Och jag ska inte skylla ifrån mig, men jag måste säga att det har varit lite mycket i skolan, och så har jag varit trött och så :), men nu skriver jag iallfall !
Ni kasnke vill ha lite uppdatering ? Tjaa... en snabb en dåå..
1. DALARNA...  det var ju ett tag sedan nu, men jag har ju inte skrivit något om det.. Det var väl ungefär som man hade förväntat sig, lite halvt långtråkigt, kallt, tråkigt, snöigt osv... Men grattis Esther, som fyllde 80 ! (Loffes mamma),. Bilresan var iallafall inte lika jobbig som jag hade tänkt mig eftersom Loffe varit så snäll och installerat nån slags elektricitet, så alla satt och kollade på film. ( eller ja, "barnen").
2. Två prov... Fysik och Matte.. Fysiken som jag aldrig varit så säker på IG förut kom tillbaks dagen efter, och det visade sig vara ett VG... Hur sjutton det nu gick till... Det är ett mysterium, men ett bra sådant, eftersom Palle ( läraren) uppenbarligen tror att jag är mycket bättre än jag är... haha :D Sen hade vi matteprov idag... det var svårt  ! Inte IG-svårt, men, svårt... Hälften av det hade vi knappt gått igenom likosm... taskigt !
3. Våffeldagen...  Våfflor - ett av de 7 underverken på jorden. Godare än pannkakor, antagligen för att man får det mer sällan. Dessutom har jag ju grädde eller glass till sylten, hihi. Det brukar inte vi ha på pannkakorna, (tyvärr). Åt iallafall 2 våfflor i skolan. Fast det var sånadär tjocka, billga, som inte är så goda.. Och sen blev det mer våfflor när jag kom hem, jummiii :D haha.
4. FREDDAN... Ja, ikväll ska tjejerna från gamla klassen hem till Freddan. Mysigt : ) Undrar vad vi ska hitta på, äta Thaimat ? Det är gott, men jag får lite ont i magen av den... hm.. ganska ska tesat något nytt ... antagligen kommer jag inte göra det ändå. haha.

Nu ska jag gå och packa. Jag ska köra till Freddan sen :D Wei, det är kuligt ! Hur många av er har börjat köra bil ? 8)

Okej, detta blev ett väldigt rörigt inlägg... hoppas ni inte blir sura, haha, hejdåå (a) ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är småpurken på dig mathilda.

haha :)

2009-03-27 @ 18:20:26
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: Anonym

närå jag är inte sur alls, minsta lilla! dessto mer sugen på våfflor, hur kan det va så gott? ska vi äta våfflor på lovet =D?



jag har inte börjat köra =( borde börja. NUNUNUNUNUNU! :D

2009-03-29 @ 21:18:29
Postat av: tove

dt var från mej det där! =)

2009-03-29 @ 21:19:44
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: tove

det där var från mej!

2009-03-29 @ 21:20:14
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0