GODNATT

Hejsan, eller, ja, snarare godnatt. För jag ska gå och sova nu. Ville bara uppdatera lite, det var ju ett tag sen sist... Så här är lite saker som ni kasnke har missat:
1. Imorn åker jag till Dalarna på 80-årskalas för min låtsasfarmor ( woho, LIVAT!, tänker ni kanske då, ja... samma här... )
2. Igår gjorde jag mitt sämsta prov någonsin, ( Fysik ) , har aldrig varit så säker på ett IG. Trodde jag. Det visade sig att det blev ett VG, hur i *** det nu kunde hända... !?? Jag svarade knappt på hälften av frågorna liksom...
3. Filmen var hyfsat bra, det är bara inte min genre, riktigt. Gillar varken svenska, djupa, deppiga eller drama-filmer...
4. DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR, och jag åker upp till vintern igen, ( det är tydligen 75 cm snö ...... :(

Lite snabb sammanfattning av mina senaste dagar, haha. Jag är sugen på godis :(
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: maja

haha :D den är en björn rosenström låt :D flourtanten

2009-03-21 @ 15:43:18
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0