Vår vår vår...8)

Hejhejhej på dej
Idag har det definitivt varit en sprillans vårdag. ( nej, jag är inte helt säker på vad sprillans betyder.) Men härligt har det varit ! I morse gick jag halvsur till bussen, men när jag hade gått i typ 2 minuter insåg jag hur härligt vårigt det var ute. Fåglar sjöng, solen lyste och med glad musik i öronen trallade jag vidare till bussen. (Ni vet sådär som en liten 5-åring går till första dagen i skolan. Så gick jag... Iallafall inne i mitt huvud.)
Vi slutade typ 23 minuter i fyra idag också, så jag hann till och med gå på toa, och ändå hinna med bussen... Det var dock nära att jag missade den men ändå. ;) Hann inte sätta på mig jackan innan, utan bar den. Så när jag gick av bussen hemma hos mig, gick jag ut med jackan under armen, och jag frös inte !! Hur underbart är inte det? Sommaren, här kommer jag !!

Igår fick vi tillbaka vårt engelskaprov dessutom. Provet med ungefär 450 oregelbunda verb.. Kul. Verkligen. NOT. Jag fick iallafall ett bra resultat ( 77,5 av 88 (= VG)) tycker jag. Men jag kan ändå inte hjälpa att jag blir lite besviken, jag hade pluggat massor, och verkligen satsat på ett MVG nu, när jag liksom känner att det går bra i engelska. Men det var svårt. Det var det. Så jag är ju ändå inte förvånad. Bara lite besviken. Men det var ju ändå bra så.. ah... :P

Nu får jag väl gå och göra pannkakor eller nåt.. Hejdå, glad vår ! :D ♥


Kommentarer
Postat av: tove

hahaha älskling!

tror du man kan göra bloggdealing.

alltså jag tänke rlite så här: sprida bloggen över hela världen. snabbt.

xDxDxD

ofta folk vill läsa min smörja. x) tror du det =D? vad söt du är. <3333333333333

PUSSSSSSSSZZZZZZZ PÅ MIIIIIIN MAJKEEEEEEEEEN

bloggdealing, ganska smart koncept. klingar fint. btw

<333333

2009-03-10 @ 20:40:22
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0