wooow...

Hej..  Idag har varit en bra dag. Vårkänslor som vanligt, ( jag var tillochmed dum nog att ta min sommarjacka idag ( ungefär tjock som en adidaströja ) och det var kanske mindre lyckat.. Men jag frös inte. Så mycket.. oftast.. :P )
Vi bowlade idag på gympan. Det är så roligt ! Det kunde dock ha varit roligare om man hade varit lite duktigare... hehe. Jag förlorade ^^. Men det gör ju inget.. Man ska komma absolut sist eller överlägset först. Det finns bara dom alternativen. Jag valde ( (")VALDE(") ) att komma sist denhär gången.. Men på fredaag, dåååå ska ni få se ! hahaha. (hm, borde kanske sluta göra parenteser överallt ( är helt enkelt matte-infekterad. (eller bara parentes-beroende..))) ...

Har dessutom fått en ny fördjupningsuppgift i tekniken ( jag vet att jag sa att jag skulle ta den svarta lådan, men det ändrades... ). Jag och Matilda ska göra om Svarta hål.. Coolt va ?? :D haha. Har läst några meningar om det, och har redan lyckats läsa " ... tidsdimensionen, och alltså färdas bakåt i tiden.." cooolt.... Tänk om någon kommer på en tidsmaskin. Det ska jag göra, haha, det blir man nog garanterat rik på !

Nej nu börjar detta inlägget kännas lite barnsligt och fjantigt, så hejdå ♥ :)

Förlåt men det blir ingen bild idag :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej, svarta lådan!! :(

fast åh! svarta hål :D jag tror helt seriöst att det finns liv på andra sidan svarta hålen. och att man kan färdas i tiden. åh. jag hade velat åka igenom ett innan jag dör och se vad som händer!

2009-03-11 @ 19:28:00
Postat av: johanna

oj, från mig ;)

din blogg kan inte komma ihåg...

2009-03-11 @ 19:28:32
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: fredrika

bowling, alltså det borde dom lägga in som en obligatorisk lektion på schemat - garanterat 100% närvaro!



Jag skulle skriva en text i engelska, och på en A4 med storlek 14 på texten så hade jag lyckats göra sju parenteser. Ibland lyckas man helt enkelt xD



Majki, bra att du uppdaterar så ofta numera :)! <3

2009-03-11 @ 19:45:39
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0