Bakdag

Har precis ställt in min totalt misslyckade kladdkaka i ugnen, och börjar nu min 20 minuters väntan. Allt med denhär kakan är ett misslyckande... Först kunde jag inte hitta vårt perfekta recept på jättegod kletig kladdkaka, så jag tog det första bästa på internet. Verkade vara ett jättebra, lättförstått recept, men nu börjar jag tro att dom ville sätta dit mig ! Det började faktiskt ganska bra, men i slutet stog det typ "rör ihop till en jämn och fin smet". Min blev en ful, klumpig deg.
Dessutom blev det så lite, så min redan fixade långpanna räckte inte ens till hälften. Jag fick sätta en annan kak-form som kant runt min lilla deg-klump.
Nu har den faktiskt växt lite grann, men den är full med misstänksamma vårtliknande bubbel-bölder... men den kanske ska se ut så..
Hoppas den smakar gott iallfall!

Kommentarer
Postat av: tov

haha, blev den god?

=D

ska vi göra något snart????

2009-05-19 @ 20:41:18
URL: http://busenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0