Ett par skor kan lindra min smärta ^^

Godmorgon !
Om ni bara visste hur ont jag har i ryggen just nu ! Träningsvärk sen igår... Jobbade hos mormor och morfar hela dagen med att lägga om tak... Jobbigare än man kan tro. Tänk dig att du har gjort typ 700 situps, och får ganska mycket träningsvärk i magen!? Så ont har jag i ryggen... ända från skulderbladen till rumpan !
Men jag fick 500 kr . Yäääy !  Nu kan jag snart köpa Louboutin-skor !! haha.



Kolla domhär liksom.. Dom skulle passa perfekt till min samling ! ( Som jag ska börja på när jag blir rik då ^^ )

Iallafall.. Har inget annat roligt att berätta, för jag glömmer hela tiden av mina blogg-inlägg som jag skriver i huvudet uinder dagen... Så, sucks to you, adjöken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0