Nej, men vad tycker ni, ska vi ta en liten uppdatering eller ?

Hej allesammans !
Hjälp, vad det var länge sedan ni fick höra från mig nu ! Antar att de flesta har glömt av mig lite grann. Den enda ursäkten jag har är att min dator har dampat lite med mig, men nu är det lugnt. Det mesta iallafall ...

Jag måste bara säga att jag inte riktigt har fattat att det faktiskt snart är sommarlov !? Bara 4 (?) veckor kvar ju !! SJUKT. Jag kommer liksom fortfarande ihåg första dagen på skolan. Jag kommer ihåg att vi satt där i en stor ring, och lärde oss namnen på alla. (Ni vet den här leken då man ska säga allas namn som var innan en själv? Som tur var, satt jag inte så långt bak i ringen, utan kunde komma ihåg dom flestas namn ;) Bara så ni vet, liksom... )
Nej, men ärligt. Jag har inga planer för sommarlovet, jag tänker hela tiden att det är så långt kvar, och så. Men ändå, varför behöver man ha planer? Är inte sommarlovet till för att slappna av, och inte leva efter ett schema? Jag tänker iallfall ta dagen som den kommer ! För jag är en mästare på att inte skynda mig, eller ha bråttom ! ( Med undantag för buss/tåg och andra forden som går på en tidtabell....)

Men nu får bannemej vädret at och ändra sin attityd lite grann, för jag orkar inte med nåt himla surande, nu när jag är på glatt sommarhumör! KOM FRAM SOLEN , säger jag bara !! Och Moder Natur : SKÄRP DIG !!!

Okej, bara en sak till. Jag hatar att vi alltid, ALLTID, ska äta från typ halv sju, till sju. Precis när mitt favorit-TV-program går ! (How I Met Your Mother ), som BTW ni alla borde titta på ! hihi, precis i min smak :D
Ha en trevlig sommar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0