Trötter

Hejsan hejsan.
Idag har vi varit på bio i skolan ! Eller ja... bion var på Vågen i Lerum, och filmen var några filmer som massa elever på skolan hade gjort. Dom första var väl sådär, men dom tre sista var faktiskt ganska bra. Speciellt den sista. Den var faktiskt läskig ! Jag hoppade till flera gånger, haha. Synd att vi fick sluta en halvtimma senare, men det var ändå kul att se på film!

Har ni sett Matthew Williamsons kollektion på HM ? Jag tycker badkläderna var jättefina :) Synd att det är så dyrt bara... Men jag tycker att det är bra att HM anlitar lite designers och så, det är ju liksom lite roligare!
Iallafall.
I helgen ska jag jobba ! Yeey, haha, NOT. Ska "jobba" med att typ riva mormors och morfars tak, men jag får ju pengar ^^ Och så får jag ju träffa dom!
MAHAAA
Okej, jag är trött... :( :) 8)
JAG ÄLSKAR BIG BANG THEORY !! hahahahhahaha :D:D Det är ett tv-program :) ...
Hejdåååå ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vi fick inte gå och se på filmerna :(:(:(:(

2009-05-14 @ 23:17:50
URL: http://meandthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0